مقالات

راهنمای خرید فیلتر جاوربرقی صنعتی

راهنمای خرید فیلتر جاوربرقی صنعتی

در طول استفاده از یک جاروبرقی صنعتی گرد و غبار، ذرات و مواد با ویژگی های مختلف در فیلتر جاوربرقی صنعتی به اندازه یک توده بزرگ در می آید. ضروری است که جاروبرقی تمام این مواد را در داخل خود نگه داشته و از ورود مجدد آنها به محیط از طریق جریان هوای خارج شده جلوگیری کند. بنابراین جاروبرقی صنعتی علاوه بر عملکرد قوی، باید از سیستم فیلتراسیون مناسبی برخوردار باشد. انتخاب فیلتر جاروبرقی صنعتی مناسب یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسائل در ساخت و طراحی تجهیزات نظافت صنعتی است. سیستم فیلتر جاروبرقی صنعتی مهم ترین فاکتور در جلوگیری از برگشت گرد و غبار و آلودگی های ریز جمع آوری شده است. این گرد و غبار ریز، ممکن است برای محیط کار و دستگاه های صنعتی، و مهم تر از آن سلامت شما زیان بار باشد . در این میان توجه به چند نکته مهم و کلیدی در جهت دهی به تصمیم خرید جاروبرقی صنعتی می تواند تائیرگذار باشد.در بسیاری از صنایع بهره مندی از دستگاه جارو برقی صنعتی نقش مهمی در مقابله با چالش های نظافتی دارد. چرا که در وسایل و تجهیزات نظافت صنعتی و  وسایل و تجهیزات نظافت بیمارستان حرف اول را میزند . پرگاس صنعت قصد داره در این مقاله با شما راهنمای خرید فیلتر جاوربرقی صنعتی و اهمیت سیستم فیلتراسیون مورد بررسی قرار بده پس پیشنهاد می کنم با پرگاس صنعت تامین کننده و توزیع کننده تجهیزات صنعتی , ورزشی و بیمارستانی همراه باشید . برای خرید فیلتر جاوربرقی صنعتی ، چندین مرحله بایستی طی شود که در این مقاله به تفصیل در مورد آن ها بحث می شود.

تاثیر سیستم فیلتراسیون در جاروبرقی صنعتی

  • محافظت از سلامت افراد و کارکنان
  • از بین بردن انواع آلودگی ها و حفظ پاکیزگی محیط
  • به حداقل رساندن امکان انفجار در مناطق خطرناک یا وجود گرد و غبار قابل احتراق

راهنمای خرید فیلتر جاوربرقی صنعتی

به همین دلیل تجهیزات تمیز کننده مورد استفاده باید مجهز به سیستم های فیلتراسیون با راندمان پیشرفته مناسب باشند که قادر به جلوگیری و نگهداری انواع گرد و غبار باشند.

فیلترهای اولیه و مطلق و فیلتراسیون چند مرحله ای

با وجود بسیاری از جاروبرقی ها و فیلترها، تشخیص اینکه کدام یک از آنها به شما کمک می کند تا گرد و غبار و ذرات را فیلتر کرده و از ایمنی مطلق محیط کار اطمینان حاصل کنید دشوار است. اینجاست که برای خرید فیلتر جاروبرقی صنعتی راهنمای ما وارد عمل می شود.

جاروبرقی های ابراهیم بسته به کاربردی که خواهند داشت به انواع مختلف فیلتر با کیفیت بالا مجهز هستند و بر خلاف جاروبرقی های معمولی، جاروبرقی های صنعتی مجهز به بیش از یک فیلتر در داخل خود هستند که باعث ایجاد فیلتراسیون چند مرحله ای می شود. جایی که چندین فیلتر با عملکردهای مختلف برای اطمینان از فیلتراسیون کارآمد و ایمن با هم ترکیب می شوند. فیلتر اولیه یا اصلی وظیفه جمع آوری بیشتر گرد و غبار و مواد مکیده شده قبل از ورود مجدد آن به محیط را دارد. این یک عملکرد اضافی برای محافظت از موتور و جلوگیری از مشکلات احتمالی است.

مطالب پیشنهادی پرگاس صنعت : نظافت محیط صنعتی با جارو برقی آب و خاک

 

معرفی و راهنمای خرید فیلتر جاروبرقی صنعتی

هنگام خرید فیلتر جاروبرقی صنعتی ، باید بار هوایی را که فیلتر در ورودی دریافت می کند نیز در نظر بگیرید. این رقم بار واحد فیلتر نامیده می شود، یعنی میزان عبور هوا از فیلتر با دور موتور کامل. نتیجه با تقسیم سرعت جریان هوا بر سطح فیلتر (m3 / h / m²) بدست می آید، همه نتایج کمتر از ۲۰۰ مقادیر مثبت هستند.

فیلتر ستاره پلی استر

این یکی از متداول ترین فیلترها در زمینه استخراج صنعتی است که به لطف فیلتراسیون زیاد و سطح وسیع آن، قابل تغییر به ۱۴، ۱۶ یا ۲۰ عدد، بسته به جاروبرقی یا ملزومات آن است.

فیلتر کارتریج پلی استعدد

به منظور انتخاب و خرید فیلتر جاروبرقی صنعتی، فیلتر کارتریجی که معمولاً در جاروبرقی ها با کاربردهای عمومی استفاده می شود. اجازه می دهد تا مکش ایمن مواد تا ۱ میکرون انجام شود. بسته به کاربرد، می توان آن را در کاغذ چین دار با محصولات مصنوعی یا با پوشش PTFE برای تسهیل جدا شدن گرد و غبار به دام افتاده، تحقق بخشید.

فیلتر آنتی استاتیک

اگر قصد خرید فیلتر جاروبرقی صنعتی را دارید، این فیلتر دقیقاً مانند فیلترهای قبلی است، اما شامل یک شبکه سیم است که باعث ایجاد تداوم با جارو برقی می شود و از ایجاد بار الکترواستاتیک جمع شده جلوگیری می کند. ایده آل برای مکش موادی است که می تواند الکتریسیته ساکن تولید کرده و در نتیجه جرقه ایجاد می کند. هنگام جاروبرقی در مناطق خطرناک، از بین بردن مواد رسانا، یک ضرورت است.

راهنمای خرید فیلتر جاوربرقی صنعتی

فیلتر پوشش داده شده با PTFE

فیلتر با پوشش پلی تترافلورو اتیلن (به اختصار PTFE) برای کاربردهایی طراحی شده است که با گرفتگی گرد و غبار تماس پیدا می کنند. غشایی که با آن پوشانده شده است، جدا کردن گرد و غبار را آسان تر می کند و باعث افتادن آن در حین عملیات فیلترینگ است.

فیلتر مطلق HEPA

HEPA مخفف “هوای ذره ای با کارایی بالا” است. برای خرید جاروبرقی آب جمع کن باید به این نکات دقت داشت که فیلترهای این رده، عملکرد اساسی در جارو برقی دارند زیرا قبل از رسیدن به سر موتور، بیشترین آلودگی های محیطی را می گیرند و سطح بالایی از تمیزی را تضمین می کنند. آنها دارای بازده فیلتراسیون ۹۹.۹۹۵٪ در ۰.۱۸ میکرون هستند. فیلتر مطلق همیشه به عنوان فیلتر ثانویه نصب می شود تا هرگونه گرد و غبار یا باقیمانده ای را که قبل از رسیدن به سر موتور، از محافظت در برابر فیلتر اصلی عبور کرده است، متوقف کند.

کیسه های فیلتر

در جاروبرقی های کوچک که مورد استفاده قرار می گیرند قادر به فیلتر متداول ترین و درشت ترین گرد و غبار هستند. در داخل آن یک مش فلزی وجود دارد که آنها را ضد الکتریسیته ساکن می کند. دفع ایمن و جلوگیری از تماس با گرد و غبار را تضمین می کند.

فیلتر OWR

این فیلتر که معمولاً فیلتر هیدرو دافع نامیده می شود، برای محافظت از موتور در برابر مه های روغنی ایجاد شده است که در هنگام تخلیه هوا، قادر به غلبه بر فیلترهای اولیه مشترک هستند و در نهایت به موتور جارو برقی می رسند. این فیلتر به طور گسترده ای برای کاربردها در صنایع مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلتر کربن فعال

یکی از محبوب ترین فیلترهای جارو برقی صنعتی موجود برای خرید این نوع فیلتر است با این ویژگی خاص که می تواند بوهای بد را گرفته و از انتشار آنها در محیط اطراف جلوگیری کند.

فیلتر خنک کننده موتور

در سر موتور جای می گیرد، هوای ورودی را تمیز می کند و قبل از رسیدن به موتور آن را فیلتر می کند تا خنک شود. این از موتور محافظت بیشتری می کند و از خطر آسیب جلوگیری می کند.

مطالب پیشنهادی پرگاس صنعت : نقش جاروبرقی هتلی یا صنعتی در نظافت هتل ها

تمیز کردن و نگهداری جارو برقی صنعتی

راهنمای خرید فیلتر جاوربرقی صنعتی

تمام ویژگی های فیلترینگ که تاکنون به شما به منظور انتخاب آسان در خرید فیلتر جاروبرقی صنعتی معرفی کردیم، کارایی بالا در کاربردهای مختلف را تضمین می کند. با این حال، برای نگهداری جاروبرقی صنعتی و حفظ سطح ثابت عملکرد و بازده خلا در طول زمان، جارو برقی باید به یک سیستم تمیز کردن فیلتر مناسب برای فیلترهای ارائه شده مجهز شود.

سیستم های تمیز کننده فیلتر در داخل بدنه جاروبرقی قرار دارند و نیازی به استخراج فیلتر توسط اپراتور ندارند. آنها به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

1.سیستم مکانیکی دستی

2.نیمه اتوماتیک

3.اتوماتیک

امیدوارم از این مقاله بهره کافی را برده باشید . اگر سوال انتقاد و یا پیشنهاد دارید میتونید در بخش دیدگاه پرگاس صنعت مطرح کنید . شرکت پرگاس صنعت همواره به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و تضمین دار می باشد . چنانچه قصد خرید انواع جاروبرقی های صنعتی مخصوصا جاروبرقی دیجی کالا و یا خرید جاروبرقی ترب را دارید ولی به دنبال تضمین و خدمات پس از فروش هستید پیشنهاد میکنم از فروشگاه پرگاس صنعت دیدن فرمایید همچنین اگر به دنبال خدمات پس از فروش در زمینه تجهیزات صنعتی , تجهیزات بیمارستانی و یا تجهیزات ورزشی هستید حتما با کارشناسان فروش پرگاس صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *