مقالات

نقش جاروبرقی هتلی یا صنعتی در نظافت هتل ها

نقش جاروبرقی هتلی یا صنعتی در نظافت هتل ها

هتل ها و مراکز اقامتی از جمله مراکزی می باشند که همواره با حجم بالایی از مراجعات مواجه هستند. تردد بالای افراد و مسافران در این محیط ها و همچنین اقامت های چند روزه و بعضا چند هفته ای در این گونه مراکز، اصلی ترین عامل در ایجاد آلودگی ها می باشد. مسلما یکی از مهم ترین عوامل در مراجعه و جلب نظر افراد و مسافران به بک مجموعه اقامتی خاص،‌ در کنار خدمات ارائه شده توسط مجموعه، نقش جاروبرقی هتلی , نظافت و پاکیزگی محیط می باشد. از آنجایی که حجم تردد ها در تمامی ساعات شبانه روز در چنین محیط هایی بالا می باشد،‌ یکی از اصلی ترین دغدغه ها برای صاحبان و مدیران این مجموعه ها نظافت محیط می باشد. در چنین شرایطی استفاده از تجهیزات مکانیزه  و صنعتی چون جاروبرقی هتلی یا صنعتی که به منظور نظافت های سنگین طراحی و تولید شده اند، یکی از راهکار های مناسب و ایده آل برای انجام هر چه بهتر و با کیفیت نظافت در این محیط ها می باشد. پرگاس صنعت قصد داره در این مقاله با شما به معرفی نقش جاروبرقی هتلی یا صنعتی در نظافت هتل ها بپردازه پس پیشنهاد می کنم با پرگاس صنعت تولیدکننده و توزیع کننده تجهیزات صنعتی , ورزشی و بیمارستانی همراه باشید . برای دانستن نقش جاروبرقی هتلی یا صنعتی ، سه مرحله بایستی طی شود که در این مقاله به تفصیل در مورد آن ها بحث می شود. ویژگی های جاروبرقی صنعتی یا هتلی , نقش جاروبرقی صنعتی در نظافت هتل ها ،  کاربرد جاروبرقی هتلی در نظافت هتل موارد اساسی در مورد نقش جاروبرقی هتلی یا صنعتی در نظافت هتل ها است که در این مقاله به بیان اجمالی آنها پرداخته شده است.

ویژگی های جاروبرقی صنعتی یا هتلی

نقش جاروبرقی هتلی یا صنعتی در نظافت هتل ها

جاروبرقی صنعتی یا جاروبرقی هتلی دسته ای از جاروبرقی ها می باشند که ساز و کار مشابه ای با نمونه های خانگی دارند. این نمونه از مکنده ها همانند نمونه های خانگی با ایجاد فشار منفی در داخل مخزن دستگاه، تمامی آلاینده ها را مکش نموده و به داخل مخزن دستگاه منتقل می نمایند. به عبارت دیگر این دستگاه ها همانند نمونه های خانگی مجهز به موتور و پمپ می باشند. خلا ایجاد شده توسط پمپ، در داخل مخزن دستگاه موجب مکش هوا و در نتیجه انتقال آلاینده ها به داخل مخزن دستگاه می گردد. از جمله تفاوت های دستگاه ها یجاروبرقی صنعتی یا هتلی با نمونه های خانگی می توان به موارد زیر شاره نمود:

مطالب پیشنهادی پرگاس صنعت : کاربرد جاروبرقی هتلی چیست؟

موتور و پمپ دستگاه

اصلی ترین تفاوت جاروبرقی صنعتی یا هتلی با نمونه های خانگی توان بالای موتور و پمپ دستگاه می باشد که به واسطه عملکرد طولانی تر این دستگاه ها ایجاد شده است. به عبارت دیگر نظافت های صنعتی ای همانند نظافت هتل ها، طولانی مدت و سنگین بوده و از این رو دستگاه مکنده استفاده شده در این محیط ها باید از توان لازم و کافی برای کار در چنین شرایطی برخوردار باشد. بر خلاف نمونه های خانگی ، موتور و پمپ جاروبرقی صنعتی یا هتلی از نوع تقویت شده بوده و در نتیجه قادر به عملکرد طولانی تری می باشد.

سطح صدا

یکی از مهم ترین تفاوت های دستگاه های جاروبرقی صنعتی یا هتلی با نمونه های خانگی سطح صدای دستگاه می باشد. با توجه به اینکه حفظ آرامش و سکوت در مجموعه های هتلی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، نمونه های هتلی دستگاه ها مکنده به گونه ای طراحی شده اند که سطح صدای پایینی داشته و از این رو بدون ایجاد مزاحمت برای افراد حاضردر محیط، امکان نظافت را در طول شبانه روز فراهم می نمایند.

نقش جاروبرقی هتلی یا صنعتی در نظافت هتل ها

ظرفیت بالای مخزن

از آنجایی که وسعت مراکز اقامتی و هنتلی بسیار بالاتر از محیط های مسکونی می باشد و به واسطه  تردد بالای تعداد کثیری از افراد در این محیط ها،‌ حجم آلاینده ها بالا می باشد، دستگاه های جاروبرقی صنعتی یا هتلی در مقایسه با نمونه های خانگی دارای مخازنی با ظرفیت بیشتر می باشند. همین امر امکان جمع آوری حجم بالایی از آلاینده ها را به راحتی فراهم نموده و اتلاف وقت ناشی از تخلیه مخزن به میزان قابل ملاحظه ای می کاهد.

 

نقش جاروبرقی صنعتی در نظافت هتل ها

جاروبرقی ها با مکش کامل آلاینده ها مانع از انتشار ذرات ریز گرد و غبار در محیط می شوند. این دستگاه ها به واسطه قابلیت بالایی که در نظافت دارند، تمامی آلاینده های انباشته در محیط را حذف نموده و از این رو فضای بسیار مناسب و مطلوبی را برای اقامت مسافران فراهم می نمایند. مسلما فضای تمیز و پاکیزه اتاق ها، مشاعات و لابی مجموعه در جلب نظر مشتریان و مسافران بی تاثیر نبوده و همین امر موجب افزایش بهره وری و سود آوری کسب و کار می گردد. کارکرد جاروبرقی صنعتی آب و خاک با قابلیت جمع آوری انواع آلاینده ها کیفیت نظافت در محیط هتل ها و مراکز اقامتی را بهبود خواهد بخشید.

مطالب پیشنهادی پرگاس صنعت : موارد اصولی در تعمیر و نگهداری جاروبرقی صنعتی

کاربرد جاروبرقی هتلی در نظافت هتل

نقش جاروبرقی هتلی یا صنعتی در نظافت هتل ها

یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه های نظافتی کاربری ساده آنها می باشد اینکه دستگاه دارای پیچیدگی خاصی نبوده و به هر کاربر با هر سطح دانش و تجربه ای امکان استفاده بهینه را بدهد یک قابلیت مهم محسوب می شود. جاروبرقی هتلی با اساس کاری مشابه سایر دستگاه های مکنده، به مکش زباله های جامد و ضایعات مایع می پردازد. قدرت موتور یک مکنده هتلی بسیار بالا است و می تواند با ایجاد خلا مواد زیاد را به داخل مخزن های خود وارد نماید. ظرفیت مخزن نیز متناسب با مدل دستگاه های متفاوت خواهد بود. هرچه مخزن بزرگتر باشد نیاز به تخلیه کمتر و سرعت نظافت افزایش می یابد اما باید به این نکته نیز توجه نمود که مخازن بزرگ به معنای ابعاد بزرگتر دستگاه می باشد. درنتیجه برای خرید جاروبرقی هتلی مناسب لازم است تا به ویژگی های محیط، نوع و میزان آلودگی توجه کافی نمود. سالن های مختلف مانند رستوران و یا قسمت ورودی هتل، اتاق ها، بخش های اداری، مراکز تفریحی مانند استخر و سالن ورزشی و محوطه های بیرونی هتل از بخش هایی است که به دلیل رفت و آمد مداوم و استفاده افراد مختلف به نظافت پبوسته نیاز دارد چرا که جلوگیری از انتقال آلودگی ها در هتل به اندازه زیبایی آن اهمیت دارد.

امیدوارم از این مقاله بهره کافی را برده باشید . اگر سوال انتقاد و یا پیشنهاد دارید میتونید در بخش دیدگاه پرگاس صنعت مطرح کنید . شرکت پرگاس صنعت همواره به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و تضمین دار می باشد . چنانچه قصد خرید انواع جاروبرقی های صنعتی مخصوصا جاروبرقی دیجی کالا و یا خرید جاروبرقی ترب را دارید ولی به دنبال تضمین و خدمات پس از فروش هستید پیشنهاد میکنم از فروشگاه پرگاس صنعت دیدن فرمایید همچنین اگر به دنبال خدمات پس از فروش در زمینه تجهیزات صنعتی , تجهیزات بیمارستانی و یا تجهیزات ورزشی هستید حتما با کارشناسان فروش پرگاس صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *