مقالات

نظافت محیط صنعتی با جارو برقی آب و خاک

نظافت محیط صنعتی با جارو برقی آب و خاک

به سختی خانه ای پیدا می شود که جارو برقی خانگی نداشته باشد. اما اگر در خانه ای با تراس، باغچه، گاراژ یا کارگاه زندگی می کنید، دلیل خوبی برای خرید و استفاده از نوع دیگری از جاروبرقی برای کارهای سنگین یعنی جارو برقی آب و خاک وجود دارد. نظافت محیط صنعتی با جارو برقی آب و خاک در هر زمان که کار با جاروبرقی خانگی سخت می شود و  نمی توانید از پس نظافت بر آیید، به کمک شما می آید. ضمن اینکه در محیط های صنعتی برای جمع آوری آلودگی های جامد و مایع به این دستگاه نیاز است. اما جارو برقی آب و خاک دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ و چرا به آن نیاز دارید؟در این میان توجه به چند نکته مهم و کلیدی در جهت دهی به تصمیم خرید جاروبرقی صنعتی  می تواند تائیرگذار باشد.در بسیاری از صنایع بهره مندی از دستگاه جارو برقی صنعتی نقش مهمی در مقابله با چالش های نظافتی دارد. چرا که در وسایل و تجهیزات نظافت صنعتی و  وسایل و تجهیزات نظافت بیمارستان حرف اول را میزند . پرگاس صنعت قصد داره در این مقاله با شما به معرفی موارد اصولی در تعمیر و نگهداری جاروبرقی صنعتی بپردازه پس پیشنهاد می کنم با پرگاس صنعت تولیدکننده و توزیع کننده تجهیزات صنعتی , ورزشی و بیمارستانی همراه باشید . برای خرید جاروبرقی صنعتی ، سه مرحله بایستی طی شود که در این مقاله به تفصیل در مورد آن ها بحث می شود. عیب یابی مکنده صنعتی , تعمیر و نگهداری جاروبرقی صنعتی با تعویض فیلتر ،  شرایط نگه داری از جاروبرقی صنعتی موارد اساسی در مورد کاربرد جاروبرقی صنعتی است که در این مقاله به بیان اجمالی آنها پرداخته شده است.

نظافت داخلی و خارجی

نظافت محیط صنعتی با جارو برقی آب و خاک

جاروبرقی آب و خاک تقریباً برای هر کاری که شامل نظافت داخلی و خارجی باشد، مناسب است. به عنوان مثال، در نظافت اتومبیل اغلب با آلودگی های خشک و مرطوب مانند خاک و گل برخورد داریم. این نوع از آلودگی ها در نهایت به جارو برقی خانگی آسیب می رساند اما به یک جارو برقی آب و خاک آسیب وارد نمی کند. و می توانید تمام ماشین خود را با خیالی آسوده تمیز کنید، بدون اینکه خطری، سلامت دستگاه شما را تهدید کند. همچنین این جاروبرقی صنعتی در شرایط مختلف مانند جمع آوری شیشه های شکسته، خاک اره و یا بقایای گچ و امثال این ها را در یک ثانیه و بدون تلاش انجام می دهد.

مطالب پیشنهادی پرگاس صنعت : نقش جاروبرقی هتلی یا صنعتی در نظافت هتل ها

استفاده از ابزار صنعتی قدرتمند

تمیز کردن ممکن است گاهی جزو خسته کننده ترین و دشوار ترین کار های شما باشد. اما با پیشرفت تکنولوژی و تولید تجهیزات صنعتی در حوزه نظافت، این کار بسیار ساده تر، کم هزینه تر و از همه مهم تر با سرعت و تاثیر گذاری بیشتری انجام می گیرد. استفاده از دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی مانند اسکرابر یا زمین شوی صنعتی ، پولیشر، سوییپر و جاروبرقی صنعتی در شرایط مختلف نظافتی به کمک ما می آیند. در ادامه معرفی این محصول، فرآیند نظافت با جارو برقی آب و خاک، بسیار راحت و بدون دردسر انجام می گیرد. این جاروبرقی با اتصال مستقیم به برق کار می کند و با قدرتی که دارد قادر است گرد و غبار سنگین و زیاد را از بین ببرد.

مکش آب جارو برقی آب و خاک

سطلی پر از آب رو روی زمین ریختی؟ مشکلی نیست. با استفاده از جارو برقی آب و خاک، نظافت و جمع آوری آلودگی ها در فضای باز و داخلی سریع و آسان انجام می گیرد. این که آیا شما نیاز به تمیز کردن یک استخر، یک راهرو گل آلود، یا حتی یک سینک مسدود شده دارید، کار را انجام می دهد و حتی هنگام تعویض بین نظافت آلودگی های خشک و تر، نیازی به تغییر فیلتر نیست.

نظافت محیط صنعتی با جارو برقی آب و خاک

مطالب پیشنهادی پرگاس صنعت : موارد اصولی در تعمیر و نگهداری جاروبرقی صنعتی

 

جارو برقی آب و خاک مناسب برای هر نوع محیط

هر کار نظافتی پیش روی شما باشد، وجود انواع لوازم جانبی جارو برقی های آب و خاک مناسب با شرایط نظافت، فرآیند نظافت را برای ما سهل می کند. به عنوان مثال، یک نوع خاص از این جاروبرقی صنعتی وجود دارد که دارای حالت دمنده است (عکس حالت مکش) که در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین یک نازل مخصوص نظافت دیوار، یک آداپتور برق و یک نازل برای تخلیه دارد که به شما این امکان را می دهد از باز کردن تا تخلیه یک سینک مسدود شده را کنترل کنید.

اگر دوست دارید نظافت عمیق و دقیقی داشته باشید و اتومبیل شما خیلی جلب توجه می کند، نوعی دیگر از جاروبرقی آب و خاک وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک نظافت کامل؛ حتی محیط هایی با محدودترین و کمترین فضا داشته باشید. آخرین مورد، گزینه ای از جاروبرقی صنعتی اب و خاک است که به دلیل ویژگی منحصر بفردی که دارد در بین جارو برقی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مدل دارای سیستم نظافت فیلتر اتوماتیک است که تنها با فشار دادن یک کلید تعبیه شده روی دستگاه، باعث تمیز شدن سیستم فیلتراسیون می شود. این ویژگی علاوه بر ساده شدن فرآیند نظافت، باعث افزایش کارایی دستگاه می شود. این عملکرد یک روش نیمه اتوماتیک برای تمیز کردن فیلتر با ایجاد یک موج هوا است که از داخل به فیلتر ضربه می زند. در مجموع، یک جارو برقی آب و خاک تقریباً برای هر کار نظافتی که با آن روبرو هستید چه از لحاظ سهولت کار، چه قدرت و سرعت، عملکرد نظافت را افزایش می دهد.

نظافت بخش های مختلف

نظافت محیط صنعتی با جارو برقی آب و خاک

یکی از بخش های مهم برای نظافت دریچه های ورودی هوای سیستم سرمایش و گرمایش می باشد و به هیچ وجه نباید فراموش شوند. وجود آلودگی و گرد و خاک بر روی دریچه، سبب ورود آلودگی ها به فضای خودرو می شود و سلامت افراد را به خطر می اندازد بنابراین بعد از جاروی کفی و صندلی، به سراغ نظافت دریچه های ورودی هوا و داشبورد بروید. در حی ن تمیز نمودن این بخش ها مراقب باشید تا به خودرو و سطوح حساس آسیب نرسد و خط و خشی ایجاد نشود. صندوق عقب ماشین بخش دیگری است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد ولی به هیچ وجه نباید فراموش شود.

امیدوارم از این مقاله بهره کافی را برده باشید . اگر سوال انتقاد و یا پیشنهاد دارید میتونید در بخش دیدگاه پرگاس صنعت مطرح کنید . شرکت پرگاس صنعت همواره به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و تضمین دار می باشد . چنانچه قصد خرید انواع جاروبرقی های صنعتی مخصوصا جاروبرقی دیجی کالا و یا خرید جاروبرقی ترب را دارید ولی به دنبال تضمین و خدمات پس از فروش هستید پیشنهاد میکنم از فروشگاه پرگاس صنعت دیدن فرمایید همچنین اگر به دنبال خدمات پس از فروش در زمینه تجهیزات صنعتی , تجهیزات بیمارستانی و یا تجهیزات ورزشی هستید حتما با کارشناسان فروش پرگاس صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *