مقالات

معرفی انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی

انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی

جاروبرقی دستگاهی است که به منظور جمع آوری گرد و غبار از سطوح، اثاثیه و وسایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر اوقات جزو وسایل و تجهیزات نظافت الخصوص وسایل نظافت اداری و وسایل و تجهیزات نظافت صنعتی به شمار می آید . معمولا انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی از وسایل ضروری و مورد نیاز برای نظافت است . جارو برقی با استفاده از یک پمپ هوا و ایجاد خلائی نسبی در یک مخزن کیسه ای شکل عمل می نماید که در اندازه و مدل های مختلف دستی، کوله ای، شارژی و برقی در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد جاروبرقی صنعتی و قدرت و سرعت مکش آن نسبت به انواع خانگی متفاوت است.  پرگاس صنعت قصد داره در این مقاله با شما به بررسی انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی بپردازه پس پیشنهاد می کنم با پرگاس صنعت تولیدکننده و توزیع کننده تجهیزات صنعتی , ورزشی و بیمارستانی همراه باشید . متغیرهای اصلی  ، انواع جارو برقی خانگی و صنعتی و پارامترهای اندازه گیری عملکرد سه نکته ی اساسی در مورد انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی است که در این مقاله به بیان اجمالی آنها پرداخته شده است.

معرفی انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی

متغیرهای اصلی جارو برقی خانگی و صنعتی

در هنگام انتخاب جاروبرقی باید به نکات مختلفی توجه نمود و متغیر های متعددی را با هم مقایسه نمود. از جمله مهم ترین متغیر ها می توان به قدرت مکش، میزان برق مصرفی، ظرفیت مخزن جمع آوری زباله، بهره بری فیلتر دستگاه، وزن و ابعاد دستگاه، گارانتی دستگاه، لوازم جانبی، قیمت دستگاه و ویژگی های خاص: مانند اتصال وایرلس می باشد. بنابراین باید در هنگام خرید جاروبرقی به این نکات توجه نمود تا با توجه به محیطی که مورد استفاده قرار خواهد گرفت بهترین کارایی و بهره وری را داشته باشد.

انواع جارو برقی خانگی و صنعتی

دستگاه نظافتی با قابلیت جابجایی آسان می باشد که به منظور استفاده های معمول و جمع آوری گرد و غبار توسط خرطومی انعطاف پذیر در انواع مختلف مورد استفاده بر روی فرش ها و وسایل خانگی (مبل و غیره) قرار می گیرد. بهتر است که با پیشرفت دستگاه ها و طراحی و تداوم استفاده از آنها در میان طیف گسترده ای از محصولات، ابزاری بالاتر از حد متوسط، انتخاب شود. بطور کلی می توان این گونه بیان کرد که دستگاه های گران قیمت لزوماً بهترین و کاربردی ترین نمی باشند. استفاده از برندهای معتبر و تخصصی دارای ویژگی هایی خاص می باشند که مهمترین وجه تمایز آنها، لوازم جانبی پر کارد و مختلف به منظور استفاده بهینه تر، گارانتی معتبر، قطعات صنعتی و مصرفی با کیفیت و در نهایت راندمان و کارایی بهتر و بیشتر نسبت به دیگر محصولات بازار است.

مطالب پیشنهادی پرگاس صنعت :‌ مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی

1.جارو برقی ایستاده (عمودی)

این مدل، از محبوبت زیادی در اروپا و آمریکا برخوردار است که بوسیله یک غلتک مو گردان، جمع آوری گرد و غبار از سطوح مختلف را بر عهده می گیرد. از ویژگی های این نوع جارو می توان به ابعاد کوچک آن اشاره نمود که باعث می شود حمل و نقل آسانی داشته باشد و در گوشه ها و کناره ها کارایی بهتری داشته باشد.

2.جاروبرقی آب و خاک

جارو برقی های خشک و مرطوب قابلیت جمع آوری و نظافت لکه های مرطوب و مایعات را نیز دارا می باشند که بیشتر مورد استفاده در مراکز تجاری و فروشگاه ها هستند.

انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی کدامند

3.جارو برقی هواکار

از ویژگی های این مدل، جمع آوری خشک و مرطوب زباله ها و آلاینده ها به طور همزمان در محیط های پر خطر و صنعتی می باشد که به دلیل استفاده از پمپ باد جهت مکش، خطرات کمتری را به همراه خواهد داشت.

4.جارو برقی کوله ای

جارو برقی به شکل کوله پشتی، معمولا برای نظافت در مراکز رفاهی و تفریحی این امکان را به کاربر می دهد تا با سرعت و جابجایی سریع، نظافت محیطی بزرگ را انجام دهد.

5.جارو برقی شارژی

به جاروبرقی های سبک وزن و کوچک و قابل شارژ گفته می شود که برای نظافت لکه ها، گردگیری و جلوگیری از بوی نامطبوع مکان های کوچک بکار گرفته می شوند. و در هر دو حالت خشک و مرطوب قابلیت کارکرد دارند.

مطالب پیشنهادی پرگاس صنعت :‌ کاربرد جاروبرقی هتلی چیست؟

6.جارو برقی رباتیک

جارو هایی به شکل نپتون هستند که با قابلیت شارژ شدن و چرخش برس های زیرین جاروبرقی  نظافت گرد و خاک و آلودگی صورت می پذیرد.

معرفی انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی

7.جاروبرقی مرکزی

این مدل از جارو برقی دارای مکنده ای قوی و پر قدرت، که در محلی ثابت قرار می گیرد تا با استفاده از لوله های انشعاب داده شده، به قسمت های مختلف، مکش زباله ها از داخل لوله ها انجام شود.

پارامترهای اندازه گیری عملکرد جاروبرقی

  1. جریان هوا، لیتر در ثانیه [L / S] یا فوت مکعب در دقیقه (CFM یا ft³ / دقیقه)
  2. سرعت هوا، متر بر ثانیه [M / S] یا مایل در ساعت [مایل در ساعت] استخراج در خلاء
  3. دیگر مشخصات یک جارو برقی عبارتند از: وزن، کیلوگرم [Kg] یا پوند [lb] – سر و صدا ، دسی بل [dB] – طول سیم برق و طول شلنگ

امیدوارم از این مقاله بهره کافی را برده باشید . اگر سوال انتقاد و یا پیشنهاد دارید میتونید در بخش دیدگاه پرگاس صنعت مطرح کنید . شرکت پرگاس صنعت همواره به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و تضمین دار می باشد . چنانچه قصد خرید انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی مخصوصا جاروبرقی دیجیکالا و یا خرید جاروبرقی ترب را دارید ولی به دنبال تضمین و خدمات پس از فروش هستید پیشنهاد میکنم از فروشگاه پرگاس صنعت دیدن فرمایید همچنین اگر به دنبال خدمات پس از فروش در زمینه تجهیزات صنعتی , تجهیزات بیمارستانی و یا تجهیزات ورزشی هستید حتما با کارشناسان فروش پرگاس صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *