پرگاس صنعت

کاربرد جاروبرقی هتلی چیست؟

تجهیزات صنعتی پرگاس صنعت

کاربرد جاروبرقی هتلی چیست؟

جاروبرقی هتلی یکی از انواع دستگاه های مکنده نیمه صنعتی است که توانایی جمع آوری زباله خشک و تر را دارد. این ویژگی باعث شده تا محبوبیت و کارایی دستگاه جاروبرقی هتلی برای محیط های مختلف مانند هتل ها و مسافرخانه های با رفت و آمد بالا افزایش یابد و درواقع این وسیله به یک دستگاه ضروری برای نظافت بخش های مختلف هتل از لابی تا راهروها و اتاق های هتل تبدیل شود.

امروزه بخش قابل توجهی از عملیات نظافتی در محیط به صورت کاملا مکانیزه و با صرف حداقل انرژی از سوی کاربر و نیروی انسانی انجام می پذیرد. همین امر می تواند بازدهی عملیات نظافتی را افزایش داده و به اختصاص هزینه کمتری برای نظافت بینجامد. قدرت مکش جاروبرقی یکی از ویژگی های مهم این دستگاه به شمار می رود که باتوجه به نوع موتور و پمپ ارزیابی می شود.

تجهیزات جانبی این جاروبرقی آب و خاک به صورتی است که می تواند بخش های غیر قابل دسترس و مکان هایی که به سختی با دست و روش های سنتی تمیز می شود را نظافت نماید. این وسیله نظافت صنعتی می تواند به راحتی جابجا شده، با نیروی برق عمل نماید و به فیلتر های پاکتی برای جمع آوری آلودگی های جامد مجهز باشد.

جاروبرقی هتلی مناسب چیست؟

کاربرد جاروبرقی هتلی | جارو برقی هتلی | مکنده هتلی | خرید دستگاه جاروبرقی هتلی

جاروبرقی هتلی مناسب چیست؟

یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه های نظافتی کاربری ساده آنها می باشد اینکه دستگاه دارای پیچیدگی خاصی نبوده و به هر کاربر با هر سطح دانش و تجربه ای امکان استفاده بهینه را بدهد یک قابلیت مهم محسوب می شود. جاروبرقی هتلی با اساس کاری مشابه سایر دستگاه های مکنده، به مکش زباله های جامد و ضایعات مایع می پردازد. قدرت موتور یک مکنده هتلی بسیار بالا است و می تواند با ایجاد خلا مواد زیاد را به داخل مخزن های خود وارد نماید.

ظرفیت مخزن نیز متناسب با مدل دستگاه های متفاوت خواهد بود. هرچه مخزن بزرگتر باشد نیاز به تخلیه کمتر و سرعت نظافت افزایش می یابد اما باید به این نکته نیز توجه نمود که مخازن بزرگ به معنای ابعاد بزرگتر دستگاه می باشد. درنتیجه برای خرید جاروبرقی هتلی مناسب لازم است تا به ویژگی های محیط، نوع و میزان آلودگی توجه کافی نمود.

کاربرد جاروبرقی هتلی

کاربرد جاروبرقی هتلی | جارو برقی هتلی | مکنده هتلی | خرید دستگاه جاروبرقی هتلی

کاربرد جاروبرقی هتلی

سالن های مختلف مانند رستوران و یا قسمت ورودی هتل، اتاق ها، بخش های اداری، مراکز تفریحی مانند استخر و سالن ورزشی و محوطه های بیرونی هتل از بخش هایی است که به دلیل رفت و آمد مداوم و استفاده افراد مختلف به نظافت پبوسته نیاز دارد چرا که جلوگیری از انتقال آلودگی ها در هتل به اندازه زیبایی آن اهمیت دارد. جاروبرقی هتلی نوعی از مکنده آب و خاک است که می تواند تمام بخش های یک هتل را که دارای انواع آلودگی ها باشد تمیز نماید.

تمیز کاری تمامی اتاق ها، ورودی و محوطه بیرونی هتل عملیاتی سنگین است به ویژه اگر رطوبت و مواد مایع بخشی از آلودگی باشد. ولی جاروبرقی هتلی تمیزکاری را بسیار ساده نموده است. جارو برقی هتلی یکی از انواع تجهیزات نظافتی است که با طراحی دقیق برای نظافت مکان های وسیع با بخش های مختلف طراحی و تولید شده است.

ساختار جارو برقی هتلی مناسب

کاربرد جاروبرقی هتلی | جارو برقی هتلی | مکنده هتلی | خرید دستگاه جاروبرقی هتلی

ساختار جارو برقی هتلی مناسب

از آنجایی که یک مکنده هتلی در گروه جاروبرقی های آب و خاک قرار دارد لازم است تا تمامی بخش های داخلی از عایق بندی مناسب برخوردار باشند تا ضمن افزایش عمر مفید دستگاه، کاربر با نهایت ایمنی بتواند به جمع آوری انواع ضایعات بپردازد. مکنده ها در میان تجهیزات نظافتی کاربرد های فراوانی دارند و در مدل های مختلفی تولید شده اند.

مخزن قابل شستشو و ساخته شده از مواد ضدزنگ، با امکان تخلیه اسان، امکان حمل و جابه جایی و نگه داری آسان، تجهیز به سیستم فیلتراسیون قدرتمند، سطح صدای تولیدی بسیار پایین و امکان اتصال به فیلتر ثانویه هپا از جمله ویژگی های یک مکنده هتلی مناسب است.

 

موارد مرتبط با این مقاله:
نظافت آسان داخل هواپیما با جارو برقی کوله ای
شست وشوی نمای ساختمان ها بدون داربست
کاربرد بالابرها برای نظافت ساختمان
چرا باید ماشین کف شوی سالن جایگزین نظافت دستی شود؟
اسکرابر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *