مقالات

اسکرابر های آنتی باکتریال برای نظافت بیمارستان

اسکرابر های آنتی باکتریال

یکی از مهم ترین ویژگی های سیستم های مکانیزه شستشوی کف وسایل و تجهیزات نظافت بیمارستان آنتی باکتریال بودن است ، چرا که با افزایش کیفیت شستشو و ایجاد سطح بالاتری از بهداشت محیط بیمارستان روبرو میشود . به منظور بررسی میزان کیفیت شستشو و رعایت بهداشت در وسایل و تجهیزات نظافت صنعتی و بیمارستانی اسکرابر های آنتی باکتریال برای نظافت بیمارستان است چون که استاندارد های بخصوصی برای این نوع تعیین و در نظر گرفته شده است. پرگاس صنعت قصد داره در این مقاله با شما به بررسی اسکرابر های آنتی باکتریال برای نظافت بیمارستان بپردازه پس پیشنهاد می کنم با پرگاس صنعت تولیدکننده و توزیع کننده تجهیزات صنعتی , ورزشی و بیمارستانی همراه باشید . توضیح اولیه ، مزایا و کارایی و کاربرد سه نکته ی اساسی در مورد اسکرابر های آنتی باکتریال است که در این مقاله به بیان اجمالی آنها پرداخته شده است.

اسکرابر های آنتی باکتریال برای نظافت بیمارستان

توضیح اولیه اسکرابر های آنتی باکتریال

مطابق با گواهی بهداشتی (HACCP) تمام دستگاه های کف شو یا اسکرابر از هر لحاظ چه اسکرابر صنعتی , اسکرابر بیمارستان و چه اسکرابر ورزشی می بایست توانایی تخلیه کامل، تعوبض آسان درب و امکان نظافت و ضدعفونی سازی آسان مخزن آب کثیف را داشته باشند و این از موارد مزایا اسکرابر می باشد . به همین دلیل است که تمامی اسکرابر های ساخت کمپانی Columbus دارای دیواره هایی صاف و ساخته شده از پلی اتیلن فشرده، با قدرت و دوام بالا هستند. اما در بیمارستان، سرای سالمندان، فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها و صنایع غذایی رعایت سطح بالاتری از قوانین بهداشتی مفید به نظر می رسد و  این همان دلیلی است فروشگاه پرگاس صنعت دستگاه های کف شور و اسکرابر های آنتی باکتریال برای نظافت بیمارستان را با مخازن سفید و جدید روانه بازار کرده است.

مشخصات اسکرابر های آنتی باکتریال برای نظافت بیمارستان

دستگاه های اسکرابر های آنتی باکتریال برای نظافت بیمارستان دارای مخارن ساخته شده از ترکیب پلی اتیلن غنی شده با افزودنی های معدنی و آنتی باکتریال می باشد. این ترکیبات از رشد باکتری ها در میکرو شکاف ها، نقاط کور و سطح سخت و خشن جلوگیری بعمل می آورد. در چنین شرایطی باکتری ها دیگر فضایی برای رشد و تولید مثل پیدا نمی کنند و با سرعت بالا و بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین می روند.

اسکرابر های آنتی باکتریال

نتایج آزمایشات انجام شده در آرمایشگاه های مستقل (Ciba – انستیتو پاستور ایران) بیانگر قدرت بالای سیستم های noBac می باشد. آزمایش ها بر اساس باکتری های Escherichia coli، Staphylococcus aureus و MRSA  که صریحا در ایزو ۲۲۱۹۶ بر آن تاکید شده است انجام گشته است. نتیجه آزمایش پس از سه روز حاکی از آن است که اسکرابرهای noBac توانایی از بین بردن ۹۹/۹% از باکتری ها را دارند.

مزایای اسکرابر های آنتی باکتریال

۱- افزایش معنادار میزان بهداشت مخازن آب تمیز و کثیف در بیرون و داخل آن که موجب کاهش ۹۹/۹% باکتری ها می گردد.

۲- صرفه بالای اقتصادی به دلیل تاثیر مادام العمر خاصیت نو بک بر روی مخازن

۳- کاهش زمان مورد نیاز به منظور شستشو و ضدعفونی کردن محیط و افزایش سرعت عملیات تا میزان ۱۸ برابر نسبت به روش های سنتی و دستی

۴-سازگاری کامل مواد معدنی و آنتی باکتریال افزوده شده با مواد شیمیایی و بهداشتی

۵-حفاظت اپراتور در برابر باکتری های پر خطر

۶-عدم آسیب به محیط زیست چه در زمان تولید و چه در بازیافت

اسکرابر های آنتی باکتریال برای نظافت

کاربرد های اسکرابر های آنتی باکتریال

۱-بیمارستان و اتاق های عمل

۲-سرای سالمندان

۳-مهد های کودک و مدارس

۴-صنایع غذایی

۵-رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی

 

امیدوارم از این مقاله بهره کافی را برده باشید . اگر سوال انتقاد و یا پیشنهاد دارید میتونید در بخش دیدگاه پرگاس صنعت مطرح کنید . شرکت پرگاس صنعت همواره به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و تضمین دار می باشد . چنانچه قصد خرید اسکرابر آنتی باکتریال را دارید پیشنهاد میکنم از فروشگاه پرگاس صنعت دیدن فرمایید همچنین اگر به دنبال خدمات پس از فروش در زمینه تجهیزات صنعتی  بیمارستانی و یا ورزشی هستید حتما با کارشناسان فروش پرگاس صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *