مقالات

موارد مهم در انتخاب سوییپر صنعتی مناسب

موارد مهم در انتخاب سوییپر صنعتی مناسب

جهت نظافت منازل و جمع آوری گرد و غبار در محیط خانگی از جارو برقی استفاده می شود ولی در محیط خارج از منزل مانند کارخانجات، فروشگاه ها و مکان هایی که پخش شدن گرد و غبار برای سلامتی افراد حاضر در محیط ضرر دارد، از دستگاه سوییپر صنعتی یا سوییپر خیابانی استفاده می کنند. پاکیزگی و نظافت موجب پایداری و افزایش مراجعه کنندگان به محیط های کسب و کار می گردد. سویپر سرنشین دار یکی از کاربردی ترین انواع سویپر ها می باشد که به سبب داشتن پهنای نظافتی وسیع می تواند گزینه ای مناسب برای تمیز نمودن محیط هایی با وسعت بالا استفاده شود. امروزه تنوع در انواع سوییپر صنعتی افزایش یافته و انتخاب سوییپر متناسب با نیاز کاربر دشوار شده است. پرگاس صنعت قصد داره در این مقاله شما را همراهی کند.

 

قدرت مکش و نیروی مکانیکی سوییپر صنعتی

سوییپراصلی ترین بخش عملکردی یک سوییپر صنعتی به صورت مکانیکی می باشد و حرکات برس ها به شکل کاملا مکانیکی آلاینده های موجود در محیط را به سمت مخزن هدایت می کنند. این سامانه مکانیکی موجب می شود که آلودگی ها و ذرات ریز و درشت موجود در کف زمین به راحتی جمع آوری می شود. همچنین، علاوه بر برس های دستگاه، سوییپر ها مجهز به سامانه مکش نیز می باشد که ریزترین ذرات را به سمت مخزن دستگاه هدایت می کند.

 

 

سیستم فیلتراسیون

سوییپر صنعتییکی از مهم ترین بخش های یک جاروب خیابانی سامانه فیلتر آن می باشد. فیلترهای قدرتمندی که در دستگاه های سوییپر به کار می رود منجر به جذب کامل ذرات رسیار ریز شده و از ورود مجدد آن ها به محیط جلوگیری می کنند. وظیفه اصلی یک سوییپر صنعتی جمع آوری و نظافت آلودگی های ریز و درشت موجود در محیط می باشد، درصورتی که فیلتر مناسبی بر روی سوییپر ها نصب نشود نه تنها نظافتی صورت نمی گیرد بلکه محیط آلوده تر خواهد شد.
مطالب پیشنهادی پرگاس صنعت :موارد مهم در انتخاب جاروبرقی تجاری مناسب

 

 

سطح کیفیت نظافتی

جاروب خیابانییک سوییپر صنعتی با کیفیت می تواند تمامی آلودگی های سطح زمین را برداشته و محیط را به بهترین شکل ممکن تمیز می نماید. همچنین سامان مکش این دستگاه کمک می کند تا ذرات کوچک میکرونی که برای سلامت انسان و کارکنان در محیط های صنعتی مضر هستند به راحتی به داخل مخزن دستگاه هدایت شوند. جهت افزایش این ویژگی در دستگاه های سوییپر صنعتی از فیلتر های مخصوص و قدرت مندی استفاده می شود.

 

 

کاهش چشم گیر مصرف آب

سوییپر سرنشین داردر دستگاه های جاروب شهری از سامانه پاشش آب نیز استفاده شده است. این سامانه در موارد خاص بر روی برس ها پاشیده می شود تا از برخاستن گرد و خاک و ذرات ریز موجود بر روی سطح زمین جلوگیری کنند. اما مصرف آب در این دستگاه ها بسیار پایین بوده و بدون نیاز استفاده مداوم از آن توانایی نظافت و پاکسازی محیط را دارند. بدین ترتیب دستگاه قادر خواهد بود تا نظافت را با کیفیت کاملا بالا و بدون هیچ مشکلی انجام دهد.

 

 

سهولت در کاربری

سویپر خودروییطراحی دستگاه سوییپر صنعتی به گونه ای است که نحوه استفاده و نگهداری این ماشین بسیار آسان می باشد و نیازی به متخصص و دوره های خاص به منظور تعلیم کاربر نیست. محل قرارگیری صندلی راننده کاملا ارگونومیک طراحی شده و دید مناسبی به اطراف جاروب خیابانی دارد. همچنین، تمامی اصول و قواعد ایمنی در ساخت این دستگاه رعایت شده است تا احتمال خطر برای کاربر به حداقل برسد.
مطالب پیشنهادی پرگاس صنعت :اثرات تنفس گرد و غبار و انواع انها

 

 

تخلیه مخزن

سوییپر خوردوییمخزن های به کار رفته در یک سوییپر صنعتی با قابلیت جداسازی و بهره گیری از جک هیدرولیکی ارائه می شوند. جک هیدرولیکی وظیفه بالا بردن مخزن تا ارتفاع مشخص و سپس تخلیه آن به درون محل تخیله و سطل زباله را دارد. این ویژگی کمک می کند تا کاربر به راحتی و بدون نیاز به تماس مستقیم با مخزن و آلاینده های موجود در آن به تخلیه مکانیزه دستگاه جاروب خیابانی خود بپردازد.

 

 

کیفیت ارائه خدمات پس از فروش

سویپریکی از نکاتی که باید در هنگام خرید سوییپر صنعتی به آن توجه ویژه ای داشت کیفیت خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکت فروشند می باشد. بهترین نوع خدمات رسانی دسترسی راحت و زمان پاسخگویی کم است که می تواند یک شرکت فروشنده را به نسبت دیگر رقبا متمایز نماید. این نوع رقابت می تواند به نفع مشتری و کاربر منجر شود.

 

 

امیدوارم از این مقاله بهره کافی را برده باشید . اگر سوال انتقاد و یا پیشنهاد دارید میتونید در بخش دیدگاه پرگاس صنعت مطرح کنید . شرکت پرگاس صنعت همواره به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و تضمین دار می باشد . اگر به دنبال تضمین و خدمات پس از فروش هستید پیشنهاد میکنم از فروشگاه پرگاس صنعت دیدن فرمایید همچنین اگر به دنبال خدمات پس از فروش در زمینه تجهیزات صنعتی , تجهیزات بیمارستانی و یا تجهیزات ورزشی هستید حتما با کارشناسان فروش پرگاس صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *