کفپوش از نظر کاربری

کفپوش اتاق خواب

کفپوش اتاق خواب

یکی از مهمترین بخش های منزل ما اتاق خواب است؛ چرا که زمان استراحت خود را در آن می گذرانیم. از طرفی هنگامی که صبح ها از خواب بیدار می شویم و می خواهیم روز خود را شروع کنیم، اوّلین منظره ای که جلوی چشمان ماست اتاق خواب است و در واقع ما انرژی روزانه برای کار و امور خود را در ابتدا باید از این فضا کسب کنیم. از این جهت گرما و انرژی روحی خود را باید از اتاق خواب به دست آوریم. پس کفپوش اتاق خواب جزء لاینفک طرّاحی و دکوراسیون منزل است که چه از لحاظ فنّی و چه از لحاظ بصری باید این مسئله را مورد توجّه ویژه ای قرار دهیم.

نکاتی در مورد خرید مناسب کفپوش اتاق خواب

به طور کلّی باید در نظر داشت که ما می توانیم از انواع مختلف کفپوش برای پوشاندن سطح اتاق خواب منزل خود استفاده کنیم؛ امّا از آنجا که اتاق خواب در مقایسه با سایر قسمت های منزل مسکونی ما فضای کم تردّد به حساب می آید و همچنین در مقایسه با سایر فضاهای بیرونی مانند فضاهای اداری و تجاری تردّد با کفش روی آن صورت نمی گیرد، می توانیم خرید کفپوش مورد نظر و اجرای آن را با حسّاسیت و دقّت بیشتری صورت دهیم.

از دیگر نکات فنّی که باید بدان توجّه خاصّی داشته باشیم این است که اتاق خواب مانند فضاهایی چون حمّام و سرویس بهداشتی و همچنین آشپزخانه رطوبت ندارد که کفپوش اجرایی در آن عایق رطوبت باشد. با توجّه به این ویژگی ها، کفپوشی که ما باید به دنبال آن بگردیم تا در اتاق خواب خود اجرا کنیم، جزء آن دسته از کفپوش های فوق‌العاده با کیفیتی نیست که دارای استانداردهای بالایی باشد و از این نقطه نظر کفپوش مورد استفاده باید حدّاقل نیازهای ما را برطرف کند.

کفپوش اتاق خواب کودک

حسّاسیت فنّی که در رابطه با اتاق خواب کودک باید به آن توجّه داشته باشیم، به دو فاکتور اساسی مربوط می شود. یکی به دلیل جنب و جوش بالای کودکان در اتاق خواب، کفپوش مورد استفاده باید از ضربه پذیری مناسبی برخوردار باشد. نکته دوّم اینکه شستشوی کفپوش در چنین فضایی زیاد صورت می‌گیرد و باید در نظر داشته باشیم که کفپوشی را انتخاب کنیم که در برابر شستشوی زیاد و مکرّر از خود مقاومت بالایی را نشان دهد.

علاوه بر نکات فوق الذّکر ناگفته پیداست که خریداران عزیز دوست دارند کفپوشی را در اتاق کودک خود نصب و اجرا کنند که دارای تنوّع رنگی و طرح خوبی باشد تا در روحیه و عملکرد کودک تاثیر مثبتی بر جای گذارد. امّا یک نکته حیاتی را نباید فراموش کرد و آن اینکه کفپوش مورد استفاده نباید به هیچ عنوان حسّاسیت زا باشد که موجبات ناراحتی کودک را فراهم کند. از حیث حسّاسیت زایی، برخی موکت های نمدی و تعدادی از انواع کفپوش گرانولی هستند که حسّاسیت زا می باشند و نباید از آنها در اتاق کودک خود استفاده کنیم و مابقی مدل ها و انواع کفپوش را می توانیم در اتاق کودک خود پیاده و اجرا کنیم و مشکلی برای کودک در پی نخواهند داشت.

کفپوش اتاق خواب دخترانه

اکثر خانواده ها توجّه خاصّی به کفپوش اتاق خواب دخترانه دارند و دوست دارند از طرح ها و رنگ های شاد به ویژه رنگ صورتی در این اتاق استفاده کنند. از گزینه‌های مناسب که خریداران و مشتریان عزیز کفپوش اتاق خواب دخترانه می‌توانند در وب سایت فروشگاه پرگاس صنعت مشاهده کنند و اقدام به خریداری آن نمایند، می توانیم به کفپوش اکسکلوسیو و السا اشاره کنیم. بعضی از مدل کفپوش های دیگر مثل کفپوش اپتیما، کفپوش پازلی فروشگاهی و کفپوش های تایل گزینه های فوق‌العاده‌ای برای اجرا در اتاق خواب دختران هستند.

از نکات حائز اهمّیت در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه که همواره مورد توجّه مشتریان و خریداران محترم بوده است این است که آنها رنگ غالب را صورتی درنظر می گیرند و از این حیث به دنبال رنگ های مکمّل برای پوشش کف هستند. از جمله رنگ های مکمّل رنگ صورتی می توانیم به رنگ طوسی اشاره کنیم. این مورد را ما می‌توانیم در کفپوش های اکسکلوسیو، السا، کفپوش پایا فلور، کفپوش کمپارس، کفپوش تایل فروشگاهی، کفپوش های پرتردّد کمپارس، کفپوش تایل دایمند، کفپوش تایل پازلی و کفپوش پازلی فروشگاهی و کفپوش کلیک تایل ورزشی مشاهده کنیم و رنگ طوسی را مکمّل رنگ صورتی قرار دهیم و در محیط پیاده کنیم.

قیمت کفپوش اتاق خواب

یک نکته مهم که باید در نظر داشته باشیم این است که ما حقّ انتخاب گسترده‌ای در رابطه با کفپوش اتاق خواب داریم و می توانیم از کفپوش های تایل و رول، پارکت و موکت در اتاق خواب خود استفاده کنیم.
قیمت کفپوش اتاق خواب در طرح اکومه از ۱۱۵ هزار تومان شروع شده و تا کفپوش هایی با قیمت بالا ادامه پیدا می کند.

کفپوش اتاق خواب پارکت

یکی از پرسش‌ های اساسی مشتریان و خریداران کفپوش اتاق خواب این است که آیا پارکت گزینه مناسبی است؟ در پاسخ باید بگویم که بله! پارکت نه تنها به طور کلّی گزینه ای فوق العاده برای کفپوش اتاق خواب است. بلکه استفاده از آن به عنوان کفپوش اتاق خواب کودک نیز بلامانع است. از آنجایی که در پارکت لمینت ها لایه زیرین آنها را لایه ای از فوم تشکیل داده، قدرت ضربه پذیری بالا و قابل توجّهی را دارند و از این جهت امنیت کودک را نیز حفظ می کنند.
البتّه باید اشاره کنیم که تنها نقطه ضعف پارکت این است که در برابر رطوبت آسیب پذیر است و اگر به عنوان مثال روی پارکت آب ریخته شود و یا آن را مرتّب تی بکشیم، ممکن است آسیب ببیند و این مورد در اتاق کودک نمود زیادی دارد.

ولی پارکت لمینیت برای اتاق نوجوان و بزرگسال گزینه مناسبی است و از جمله مدل های مطرح و محبوب می توانیم به پارکت لمینیت، استارلند، پارکت لمینیت کریستال، پارکت لمینیت هایگر و پارکت لمینیت های دیگر اشاره کنیم که خریداران عزیز می توانند تهیه فرمایند.

خرید کفپوش اتاق خواب را از کدام فروشگاه انجام دهیم؟

فروشگاه پرگاس صنعت در خدمت شماست تا اطّلاعات مورد نظر شما درباره کفپوش اتاق خواب را در اختیارتان قرار دهد. منتظر تماس شما عزیزان هستیم!

کفپوش اتاق خواب مدرن

به طور کلّی وقتی که نام کفپوش اتاق خواب مدرن را می شنویم، به دنبال طرح های جدید تری هستیم. یک دسته از این طرح ها کفپوش های طرح ساده هستند که از جمله آنها می توانیم به این موارد اشاره کنیم: کفپوش السا، کفپوش اکسکلوسیو و کفپوش پایا فلور.

در این رده محصولات می‌توانیم به کفپوش هایی اشاره کنیم که مقبولیت گسترده‌ای پیدا کرده ‌اند. از این طرح های جدید می توانیم به کفپوش های طرح سنگ و بتن اشاره کنیم که کفپوش آدو و کفپوش هرمس جزو این محصولات هستند.

خرید کفپوش اتاق خواب

خریداران و مشتریان عزیز می توانند به راحتی به وب سایت فروشگاه مراجعه کنند و اطّلاعات فنّی و قیمت مورد نظر کفپوش اتاق خواب خود را کسب نموده و سپس اقدام به خرید نمایند.

راه دیگر برای کسب اطّلاعات و خرید، تماس تلفنی با کارشناسان و مشاوران تخصّصی کفپوش اتاق خواب در فروشگاه پرگاس صنعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *