پرگاس صنعت

کفپوش استخری(تایل مشبک)-پرگاس صنعت

کفپوش استخری

کفپوش استخری( تایل مشبک)

کفپوش استخری پوشش مناسبی برای سطوح خیس و لغزنده و سر هست

سر خوردن و لیز خوردن هنگام قرار گرفتن بر روی سطوح لیز مانند سرامیک و کاشی و به تبع آن وقوع آسیب ها جسمانی، یکی از مشکلات و معضلات دائمی افراد می باشد.

هنگام استفاده از فضاهایی مانند حمام و استخر به علت تماس آب با سطح زمین، احتمال لیز خوردن و آسیب دیدگی افراد بیش از پیش افزایش پیدا می کند.

در چنین شرایطی، یکی از اقدامات کاربردی و مثمر ثمر در این زمینه، سفارش و خرید کفپوش مشبک تایلی به شمار می رود.

خاصیت ارتجاعی و حالت پذیری این محصولات، به انضمام کیفیت و دوام مناسب، ضمن پوشش مطلوب سطوح مورد نظر، از لیز خوردن و سر خوردن افراد نیز جلوگیری به عمل می آورد.

ناگفته نماند که نصب و پیاده سازی کفپوش های مشبک ، بسیار آسان و راحت صورت می گیرد.

 برای نصب و اجرای این محصولات به انجام عملیات زیرسازی کف، نیازی نخواهد بود.

به طور کلی، کفپوش مشبک تایلی در فضاهای دارای سطوح لیز و لغزنده و به منظور جلوگیری از سر خوردن افراد و ارتقای ایمنی محیط، کاربرد بسیار گسترده و فراوانی دارد خرید کفپوش استخری

از این نوع کفپوش در سرویس های بهداشتی، حمام، رختکن ها، خرید کفپوش استخری و فروشگاه هایی که لوازم شکستنی دارند، استفاده می شود.

این کفپوش ها ضریب ایمنی را در مکان های گفته شده بالا می برد.

کفپوش استخری

کفپوش استخری

کفپوش پلاستیکی منعطف بوده و تبعات ناشی از زمین خوردن افراد را کاهش می دهد.

کفپوش تایل مشبک یکی از بهترین گزینه های کفپوش برای استخر است.

این محصول از مواد درجه یک از جنس اپوکسی تولید شده و در مقابل تغییرات دمایی مقاوم و نسبت به رطوبت نیز نفوذ ناپذیر است. نصب راحتی دارد و با توجه به تنوع رنگ، جلوه بصری خوبی در فضاهای استفاده شده ایجاد میکند.

دیگر امتیاز این محصول به عنوان کفپوش کنار استخری حفظ امنیت و سلامت شناگران و ورزشکاران است.

این کفپوش به دلیل شکل شبکه ای خود که سطح اصطکاک بالاتری به نسبت سنگ یا کفپوش های سیمانی دارد، مانع لیز خوردن افراد و حوادث احتمالی پس از آن می‌شود. طوری که به کفپوش ضد لغزش شهرت دارد و بهترین گزینه برای حفظ امنیت در استخرها و پارک های آبی به حساب می‌آید.

انواع کفپوش پلاستیکی استخر

متفاوت بودن سلایق و نوع نیاز خریداران این محصولات باعث شده است تولید کنندگان این کفپوش های پلاستیکی استخر، این کالا را در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه کنند. برخی از آن ها به طور کامل مشبک است.

در برخی از طرح ها نیز قسمتی به صورت مشبک و قسمتی با زایده های پلاستیکی نازک پوشیده شده که باعث می شود امکان لیز خوردن افراد را کمتر کند. این کفپوش های مشبک به صورت قطعات مربع شکل و در ابعاد مختلف عرضه می شوند.

برخی دیگر از آن ها نیز به صورت پارچه پلاستیکی یکسره به عنوان کفپوش پلاستیکی استخرهای کشاورزی و پرورش ماهی به کار می روند. این محصولات به صورت کفپوش استخر رولی یا متری به فروش می رسند.

قیمت کفپوش پلاستیکی استخر

بسیاری از افراد علاوه بر کیفیت محصول، نیاز دارند که هزینه مناسبی نیز هنگام خرید کفپوش پلاستیکی استخر بپردازند.

به همین دلیل در جستجوی پیدا کردن لیست قیمتی از آن ها هستند. اما آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که همیشه فروشگاهی که به شما کالای ارزانتر عرضه می کند منصف تر نیست و همیشه کالای گرانتر نشان دهنده کیفیت محصول نیست.

اما باید این نکته را در نظر بگیرید که در قیمت این محصولات علاوه بر کیفیت و ابعادی که شما نیاز دارید، کارخانه تولید کننده آن نیز در قیمت آن ها تاثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *