مقالات

اطلاعات مختلف در مورد ویژگی های دستگاه اسکرابر صنعتی

اطلاعات مختلف در مورد ویژگی های دستگاه اسکرابر صنعتی

زمین شوی صنعتی (اسکرابر) در مصارفی چون شستشو کف پوش های داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود. اما می توان از آن برای نظافت و شستشوی و خشک کردن انواع کف پوش های سخت داخلی ساختمان ها بطور منظم نیز استفاده کرد.پرگاس صنعت قصد داره در این مقاله با بیان اطلاعات مختلف در مورد ویژگی های دستگاه اسکرابر صنعتی می تواند به عنوان یک ویژگی مثبت تلقی شود هدف کلی این مقاله تحت عنوان ویژگی های دستگاه اسکرابر صنعتی به همراه دارد را پیش ببرد پس پیشنهاد می کنم با پرگاس صنعت تولیدکننده و توزیع کننده تجهیزات صنعتی , ورزشی و بیمارستانی همراه باشید . ویژگی های دستگاه اسکرابر صنعتی نکته ی اساسی در مورد کف شوی است که در این مقاله به بیان اجمالی آنها پرداخته شده است.

زمین شوی (اسکرابر) چیست و چگونه کار می کند؟

اسکرابرها در دو مدل دستی و سرنشین دار وجود دارند که به دو صورت باطری دار و برقی مورد استفاده قرار میگیرند. یک اسکرابر به صورت مکانیکی نظافت و لایه برداری کف ها و سطوح را به وسیله مکانیزم چرخش و ساییدن برس ها با مخلوطی از آب و مواد شوینده و راهبری اپراتور انجام می دهد. زمانی که حرکت ماشین توسط اپراتور روبه جلو می باشد، حرکت چرخشی برس شستشو همراه با مواد شوینده، خاک و کثیفی از سطوح را پاک می نماید. با عبور از سطح پس از عملیات شستشو توسط برس تمام کثیفی توسط تی عقب دستگاه جمع آوری شده و با مکش خشک کن عقب این آلودگی به مخزن آب کثیف دستگاه منتقل می گردد و تا تخلیه در محل مناسب نگهداری می شود.

اطلاعات مختلف در مورد ویژگی های دستگاه اسکرابر صنعتی

مطالب پیشنهادی :‌ کف شوی صنعتی یا اسکرابر چیست؟

بررسی انواع مختلف دستگاه های شستشو موجود در بازار

بطور خلاصه در هر دو مدل دستی و سرنشین دار پهنای شستشو دستگاه بین ۳۵ الی ۱۰۰ سانتی متر می باشد. در حالی که هر دو مدل دارای عملکردی مشابه هستند اما از نظر قابلیت عملکرد و ظرفیت و قدرت نظافت دارای تفاوت هایی نیز می باشند. به هر حال شستشو و نظافت در هر دو مدل دستی و سرنشین دار با سهولت و آسانی انجام می شود که می توان کاهش سر و صدا و ایمنی را از خصوصیات بارز دستگاه های شستشوی صنعتی دانست.

استفاده از زمینشوی صنعتی (اسکرابر) به صورت اتوماتیک شستشو و نظافت مساحتی بین ۱۰۰۰ تا ۷۵۰۰ متر مربع بر ساعت را دارا می باشد. اسکرابر برای نظافت و شستشو انواع کف و سطح مناسب است به جز فرش، کف پوش چوب طبیعی و سطوح معلق که سطوحی نا مناسب برای شستشوی صنعتی می باشند. توجه داشته باشید که جهت انتخاب مناسب در بین انواع مختلف اسکرابر ها، نوع استفاده و مقدار آب مورد نیاز با توجه به مساحت کاری، امری ضروری و بسیار مهم می باشد.

آیا نظافت و شستشو سطوح کوچک با اسکرابر امکان پذیر است؟

شستشو و خشک کردن سطوح کوچک نیز با استفاده از اسکرابر امکان پذیر است. مدل دستی اسکرابرها به منظور شستشو و نظافت مکان های کوچک و پر تردد طراحی و ساخته شده است.

آیا خشک کن دستگاه برای فضاهای محدود و کم حجم مناسب است؟

دلایل مختلفی برای انتخاب یک اسکرابر به جای روش های دستی و محدود وجود دارد:

۱ – رعایت بهداشت به علت استفاده از مواد شوینده به صورت اتوماتیک

۲ – این روش چند برابر سریعتر از روش دستی است به طوری که هم شستشوی و هم خشک کردن به صورت همزمان، در حداقل زمان ممکن توسط اپراتور، انجام می شود.

اسکرابر چه مزایایی به همراه دارد؟

 

آیا استفاده از دستگاه شستشو سخت است؟

با توجه به استفاده آسان سیستم عامل و تعبیه دکمه های عملیاتی بر روی پنل کاربری دستگاه، با حداقل آموزش می توان از برنامه های خاص و از پیش تعیین شده در دستگاه به راحتی استفاده نمود.

مطالب پیشنهادی :‌ مزایای اسکرابر و استفاده از آن

آیا می توان از هر نوع مواد شوینده ای استفاده نمود؟

مواد شوینده خاصی برای استفاده در دستگاه های نظافت صنعتی در نظر گرفته شده است توصیه می شود برای شستشو با مواد شوینده در اسکرابرها از محصولاتی مانند اسیدها و باز ها با درجه غلظت بالا استفاده نکنید.

آیا اسکرابر دستگاه پرمصرفی است؟

با استفاده از اسکرابر فرآیند نظافت و شستشو به طور خودکار انجام می شود و شاهد کاهش زمان نظافت و تمیزی بسیار بالا و رعایت استانداردهای بهداشتی در عملیات شستشو خواهید بود که این امر باعث استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده می شود.

اطلاعات مختلف در مورد ویژگی های دستگاه اسکرابر صنعتی

آیا اسکرابر نیازمند تعمیر و نگهداری زیاد است؟

تمام دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر) نیازمند سالی یکبار سرویس تعمیر و نگهداری به طور منظم هستند تا از بهره وری و عملکرد قطعات مکانیکی (موتور) و مصرفی دستگاه (فیلترها، لاستیک ها، چرخ ها، برس ها) اطمینان حاصل شود. به منظور حفظ سلامت دستگاه، باید فیلتر و مخازن دستگاه بعد از هر بار استفاده و جمع شدن آب کثیف شستشو داده شود تا مخزن کاملا تمیز شود و همچنین شارژ باطری های دستگاه به صورت منظم، جهت داشتن طول عمر و کارکرد مفید باطری ها تحت کنترل باشد.

چگونه مدل مناسب اسکرابر را انتخاب کنیم؟

۱ – شناسایی نوع محل و متراژ مفید نظافتی

۲ – شناسایی انواع کف و سطوح نظافتی

۳ – صحبت با تیم مشاوره و راهنمایی گرفتن به صورت تخصصی از محصولات

شرکت پرگاس صنعت همواره به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و تضمین دار می باشد . چنانچه قصد خرید اسکرابر را دارید پیشنهاد میکنم از فروشگاه پرگاس صنعت دیدن فرمایید همچنین اگر به دنبال خدمات پس از فروش در زمینه تجهیزات صنعتی  بیمارستانی و یا ورزشی هستید حتما با پرگاس صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *